Tja, je moet iets doen om op te vallen. Dat moet de tot nu toe nog onbekende Turkse modeontwerper Cengiz Abazoglu ook gedacht hebben.
Tijdens de Haute Couture Week in Parijs wist hij de aandacht definitief op zich te vestigen, zo valt te lezen op Nu.nl. Hoe hij dit deed? Hij showde een jurk die veel minder aan de verbeelding overlaat dan het publiek doorgaans gewend is.
Het blauwe gewaad is aan de zijkanten namelijk zo open, dat het achterwerk van de draagster zichtbaar is. Voor welke soort gelegenheden het kledingstuk bedoeld is, heeft de ontwerper niet verteld.
En ja hoor, het motto ‘sex sells’ gaat nog steeds op. Al wist onze Marlies Dekkers dat jaren geleden al, ten tijde van de spraakmakende blote-billenjurk van wijlen Sylvia Millecam. Maar daar heeft niemand het over.
Bron: Nu.nl
Lees ook:Carla Bruni viel voor Sarko’s bloemenkennis
Lees ook:Christian Louboutin lanceert cosmeticalijn
Lees ook:Liberté, Égalité, Fraternité!
Lees ook:Lagerfeld ziet Ackermann als opvolger bij Chanel
Lees ook:Uitgelicht: haute couture